melinadavideit

2013-09-13
23:29:23

Fredagen den 13!
Idag har dagen varit alldeles vanlig! Inga olyckor än så länge förutom att medicinerna påverkat magen åt Hades lite - alltså inte fast avföring längre. Lillgubben, han fes så illa idag så jag vet inte vad!
 
Nu ligger han i vilket fall under sängen och sover. Usch va han hatar att ta medicinen som han måste ta nu för att förebygga magsår och magatarr. Olyckligt nog är det inget piller som man bara kan stoppa i honom utan det är flytande som inte får tas med mat så det är bara att försöka spruta i honom det med sån där  spruta utan nål. Jaja, det är bara 2 veckor. Jag brottas gärna med honom om detta så länge det hjälper honom!
 
Idag fick Kimberly och Emma vara hundvakt medan jag var iväg till optikern! Nu är alltså 2 par nya glasögon påväg! Fan så gött. Tråkigt nog är jag sämst på att hålla ordning på mina glasögon, så dom som jag köpte förra året eller året innan (minns inte) är så repiga så jag ser ingenting i dom längre! Slog därför till på ett erbjudande där man fick 2 par för 1! Dom kommer om en till två veckor, det ska bli gött.
 
Nu ligger jag här i sängen under filten som en gammal kärring efter en trevlig myskväll med Rebecka. Ungdomarna Kimberly och Emma är på krogen, ni anar inte hur långt bort krogen känns för mig, vill inte vill inte vill inte dit! Jag trivs mycket bättre med att inte dricka alkohol!! Ett av de bästa besluten jag gjort =)
 
 
Nä nu ska jag fortsätta vara en gammal 22 åring =) Hej med er!
 

Kommentar:
#1: Heléne

Krogen är överskattad ;) Personligen tycker jag att det i regel är trevligare att ta ett glas vin eller någon öl i goda vänners lag än att bli råpackad. Det är ju trevligt om man kan njuta av dagen efter också ;)

Skönt med nya glasögon, hoppas du blir nöjd med dom :)

Svar: Haha men verkligen! Jag avskyr krogen! Söndagar är den bästa dagen, det är hemskt att man bara slänger bort dom på bakfylla :P
Ja jag lägger väl upp bilder sen på hur dom ser ut :P så vi får se hur nöjd man blir, tycker det är svårt med glasögon :P
melina

2013-09-14 @ 07:24:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: