melinadavideit

2013-09-14
14:45:39

Miljöträning
Hej!

Nu har vi kommit hem från en promenix ner på stan som fick varvas med lite lift för Hades =) Är ca 1.5 km ner på stan och det var lite långt åt honom kanske men vi varvade med gå/bli buren så det gick bra!
 
 
 



 
 
 

Väl nere på stan tappade jag räkningen på hur många som kom fram och klappade och tog kort så jag vet inte vad! Snacka om att hundtricket fått en helt ny innebörd!
 
 
 
På slutet blev Hades trött och lade sig under parkbänken och såg ut som en liten kyckling =) Som tur var kom min lillasyster och kusin och hämtade oss när vi skulle hem så vi slapp gå och bära på både kassar och hund =)
 
Allt som allt är jag riktigt nöjd med hur Hades betedde sig nere på stan! En riktigt fin premiär =)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: