melinadavideit

2009-02-23
14:03:14

sportlov
är mer än välkommet! faasen va jag är skoltrött nu! usch! vill bara bort bort boort! tacka gud för att jag har mina underbara tjejer i klassen som får mig att vilja gå till skolan varje dag :* puss på er!



kan ju inviga detta inlägg med en osminkad bild...


och en sminkad!

hehe där har ni en avslöjande bild!
se vad lite smink kan göra!

idag ska jag och mamma upp på tygstugan och hämta ut mitt tyg till min balklänning!
ska bli kul att se vad det ska bli av det!

dom senaste dagarna har jag tänk mycket på min kära avlidne far.. undra om han är hos mig någonstans?
varje gång jag går in på toaletten så börjar lampan blinka, men när jag inte är där så är den helt vanlig.
När andra personer varit in där så har det inte blinkat.. äh, det kanske bara är jag som är virrig men jag vill tro och hoppas på att han är med mig. fast ja - toaletten va väl inte det smartaste stället daddy? :P

det är väl han i ett nötskal det.



helgen var iaf mycket rolig! vi hade förfest hos mig!

mitt försök i att se glad ut resulterade i ett gravt fejksmile :P




här har vi thomas, lisa, sofia och per - klockrena hela högen =)



kapraali hade skitskoj på golvet ;)



och linda fyllde 19 - sydde ett halsband och var allmänt glad :D

toppenkväll!

Kommentarer:

fan vilken skillnad alltså ;)

2009-02-23 @ 14:36:22
#2: Anonym

haha, linda ser ju tokig ut :O ;P

2009-02-23 @ 14:48:13
#3: Lisa

/ jag ^^

2009-02-23 @ 14:49:01
#4: Liiindaaaaaoo

JAG ÄR TOOOOKIG :D PUSSSS

2009-02-23 @ 15:36:50
#5: Deniz

Du är ju lika fin utan smink ju ;D

2009-02-23 @ 16:24:41
#6: Lisa

Haha, det förstås Linda ;D och håller dessutom med Deniz! :D

2009-02-24 @ 00:09:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: