melinadavideit

2010-04-29
23:06:40

tjingtjong långkalsong!
städningen på linds rullar på, vi hade koll idag men den gick ju inte helt jättebra så vi fick städa om en massa, men men =) låg i sängen länge idag och det behövde jag verkligen! fan va man kommer sakna vissa saker nu när man flyttar hem igen.

appropå långkalsong!! jag har letat efter mina långkalsonger typ hela månaden för dom försvann bara sådär! vet ni vart jag hittade dom idag?! mellan madrassen och sängen, på den sidan som jag aldrig ligger!! hur gick det till undrar jag? ja nog händer det underliga saker!!

tur att jag har bra saker att komma hem till iaf =)
här har vi tre av mina favoriter, dom har varit mina stammisar här i vinter och shiiiit så roligt vi har haft det ♥


här har vi töserna på hillcross i kläppen =)

me and my best - hade vinprovarkväll ;)

 

imorgon far vinguckorna alltså hem, till mora. och det är med sorg som vi lämnar linds bakom oss, som liksom har blivit våran fristad

 

 

sandra åkte igår och idag åkte simon. fast han kommer även han till mora imorn för att fira valborg med oss och det ska bli riktigt skoj ! hahahah han fick lov att tejpa igen sin baklucka innan han for. han har nämligen backat in i en skogsmaskin här på gården och sabbat bakskärmen där på den sidan han står på bilden, och jag vet inte om det gjorde att det inte går att få igen låset, så jag kom på den briljanta idén! visst är jag smaart =)



sen har vi ju allas våran björn som ni ser här på bilden, inte ens kan man äta ute utan att han ska bete sig så här! :D haha nej men ärligt så satt han sådär i kanske en tio minuter innan jag kom på att han såg helmongo ut och började gapskratta ;D lilla dworek!

nej nu ska jag kila ner i sängen här i mitt rum på linds åkeri. imorgon kommer vara den sista morgonen som jag blir väckt av traktorer, skitbilar, massa konstiga ljud precis under mig, som om de var precis under min kudde! jag har nog lite hatkärlek för alla de där ljuden, dom har fått en att gå upp i tid till jobbet i 5 månader nu. tänk om det inte funnits? då hade jag med stooooor sannolikhet försovit mig typ jämt. så tack och fuck you linds för de dagar jag varit ledig :D

och nu har jag gått min sista runda på kvällen för att släcka efter alla (adina och björn) som precis som vanligt tror att lampor släcker sig av sig själva! men nu är det gjort och den enda lampan som lyser är den i mitt rum =)

undra hur jag ska göra med gardinen i rummet inatt? den åker för ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: