melinadavideit

2013-11-14
12:42:27

Lunchpaus
Hola!
 
Här sitter jag hemma i Ängesgårdarna och har precis haft lunchdate med Hades =)
Han blir bättre och bättre på att vara ensam hemma längre perioder. Idag låg det bara 2 (!!!!) BH:ar på golvet, och dom var inte ens söndertuggade! Nu börjar de hända saker!
 
I övrigt så börjar jag se ljus i mitt liv igen!
Lägenhet är fixad, tillträde 2014-02-01! (kan förmodligen få flytta in om en månad, alltså i DECEMBER!!!)
Jobb är fixat! (2st, ÄNTLIGEN ska jag komma ut denna konjunkturkris)
Komplettering inlämnad!! (dock för andra gången, men nu tror jag det blir OK)
Det är bara 1 (!!!!) vecka kvar, förutom i morgon, tills vi inte bor här i Ängesgårdarna nå mer!
Ops.. vi har inte börjat packa än. 
Imorgon ska vi även få åka och kika på lägenheten för att få se hur den ser ut och kunna börja planera möblemanget =)
 
Ikväll är det packning som måste göras, börja lasta in det mesta i släpvagnen. För imorgon måste jag befinna mig i Mora för att skriva på hyreskontraktet =) Får se vilken tid på dygnet jag åker dit. 
 
Steffi slutar 14.30 så han bör kunna börja plocka ihop lite grann här hemma.. (PIK TILL DIG STEFFE) så kommer jag och köttar på med dig när jag slutar =)
 
Imorse brann himlen här i Änges!
 
 
och Hades var så läskig han bara kunde när jag åkte från gården
 
jag fasar varje dag för att jag ska se ansikten i fönster, och nu gör han det...... :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: