melinadavideit

2013-09-26
20:25:00

Vaccinerat och klart!
Hej på er!

Har inte kunnat skriva någonting här då jag helt tappar fokus när jag skriver ett skolarbete. Nu har jag lämnat in det och skiter i det !! Äntligen! Huvudsaken att man lämnar in någonting som är någorlunda OK anser jag :P

Idag är det torsdag och Hades blir 14 veckor gammal lillkillen! För att fira det så fick Hades äntligen sin 12-veckors spruta! Han fick ju inte ta den när han blev 12 veckor eftersom han valde att ta en överdos av Stefans medicin istället vilket lett till att han fått förebyggande magsårs- och magkatarrsmedicin nu i två veckor. Nu behöver han den inte mer och då fick han ta sin spruta! Det gick jättebra, han märkte inte ens att han fick den =)

Vägde honom på vägen ut och nu väger han 6,5 kg! Vilken kille =)

Dessutom har vi övat in kontakt mycket denna veckan vilket var uppgiften på valpkursen inför nästa gång och titta på bilden !! =) Stolt matte har fokus på veterinärsbordet =)

 
 
 
ha en trevlig kväll//rufsig matte =)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: