melinadavideit

2013-09-23
19:51:02

Pluggggg...
Hej!

Tack så jättemycket för den otroliga feedbacken jag har fått under dagen på mitt tidigare inlägg, det känns GRYMT!

Jag har precis kommit hem från Rebecka, var dit å fika lite å umgicks bara samtidigt som våra dårhundar fick busa av sig ordentligt. Hades somnade i bilen på vägen hem så slut som han var =)

Plugget har jag inte hunnit så långt på. Är lite svårt med alla störningsmoment under en dag. Plus att vi inte hade nå kaffe imorse gjorde att man inte var riktigt med i skallen.

Appropå skalle så undrar man vad som försigår innanför mammas skalle ibland. Kimberly tog precis mammas plats i köket och därmed även skärbrädan mamma använde varpå mamma säger; "Men nu snodde du ju min dragkedja!!". Haha alltså mamma. Ganska gullig iaf. På vägen hem från Rebecka var hon superstolt över att hon kunde köra med en hand (robothanden). Jag var rädd. =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: