melinadavideit

2014-05-10
09:30:53

Stackars mellis blogg!
Som inte har fått någon uppmärksamhet på 5 månader! Hur långt kan man låta det gå? :) egentligen vet jag inte ens vad jag ska skriva..

Plugget börjar lida mot sitt slut! Efter tre års högskolestudier är det för närvarande ca 2-3 veckor kvar! Ida och jag har slitit på med vårt examensarbete som handlar om arbetsmotivation hos mellanchefer i privat och offentlig sektor. Men nu ser vi ljuset i tunneln och egentligen är det väl bara lite småfix kvar. Grymt, overkligt, fantastiskt.... Ofattbart!! Sen gäller det väl bara att bli godkänd, men det hoppas vi på.

Just det, vi flyttade ju också i den vevan jag skrev i bloggen sist. Vi bor alltså i en lägenhet i Våmhus nu och trivs verkligen! Hades med :) han är 11 månader om två veckor! Och världens mupp är han! Haha en kombination av en gubbe och en mupp. En gubbe för att han ändå är så pass lugn och trygg men en mupp för han har så knäppa saker för sig. En liten gofis :) 

Ja det var nog det jag hade att skriva just nu, ska se om jag kan komma igång med det här igen! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: