melinadavideit

2013-11-11
16:07:00

Måndag
Hej på er!
 
Hemma igen efter en kort dag i skolan, 3 timmar!
Hades har fått vara hemma själv och det gick mycket bra idag! Då får man bli lite stolt över honom!
Haha standard är när man kommer hem och Hades blir så glad så han lägger bak öronen så långt så han ser öronlös ut! Ska se om jag kan få till någon bild på honom när han är så glad! =) Förra veckan var han inte fullt lika duktig då det såg ut såhär när jag kom hem:
 
Det var en gång en orkidée....
 
Det var en gång en plastblomma...
 
Det var en gång ett rent överkast...
 
Tackar mig själv stort för att jag just denna morgon flyttade på min dalahäst som stått i fönstret och att jag lade på överkastet på morgonen trots att jag var alldeles för morgontrött för detta. 
 
PS. Ja han sket även i sängen !!
 
Såhär slut var han efter den dagen..
 
 
 
Han har nu hunnit bli 5 månader! Och nu har han även tappat sina nedre hörntänder, den sista av dom alldeles nyss! Han höll på å smaska så mycket och de var lite blod här så jag inspekterade munnen på honom och där stod mycket väl en tand på halvkant, nu är den borta! Haha lillplutt! Nu har han svårt att bita tag i sina leksaker då han använder sig mycket av de nedre hörntänderna. Matte och Husse är garanterat lyckliga över att nåltiden snart är över =) Här nedanför ser ni en av de två kvarvarande nålarna!
 
 

 
 
Även minigaddarna framme uppe och nere har vuxit till sig ordentligt! Snart en stor grabb det här nu!
 
Nu ligger han och myser på mattan här bortanför mig =)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: