melinadavideit

2015-01-12
14:16:43

2015
Hej!
 
Det är nu ett nytt år! Det här året kommer vara nytt på många sätt och vis. Vi är ju inte bara två (tre med Hades) längre, det senaste tillskottet i familjen är ju lille Gunnar! Herregud, såg nu att jag inte uppdaterat här sedan maj!! Då var jag ju gravid nästan halvvägs men hade inte gått ut med det än =) Då var magen inte så vidare stor inte!
 
 
Här i vecka 17! Den 13 maj.
 
Jag har bara en sak att säga - kroppen är fantastisk! Hur sjukt är det inte att en kropp skapar en ny kropp? På INSIDAN ???? Jag funderar på det där varje dag när jag tittar på lille Gunnar, hur fasen har han kunnat ligga i min mage? Hur fick han plats? Vad gjorde han där inne förutom att växa? Måste ha varit hemskt tråkigt och ensamt. 
Min graviditet har varit i stort sett helt smärtfri. Vilken lyckans ost man varit! Det enda som varit drygt var att jag hade halsbränna.. Som man säger, mycket halsbränna - mycket hår på bebis..
 
 
Här finns det hår!
 

Nu är han alltså här, lille Gunnar. Det känns helt naturligt och som att det jämt har varit så. Han är supersnäll och gullig! Stefan är världens bästa pappa som har varit hur duktig som helst med allt! Allt från att på förlossningen hjälpa mig till att hemma fylla på min vattenflaska när jag ammar. Han har verkligen gjort hur mycket som helst, jag kunde inte haft det bättre!
 
Imorgon blir Gunnar tre månader gammal! När man tittar tillbaka på bilder från direkt efter förlossningen så ser man verkligen hur han växt! Man blir nog lite blind när man är med honom varje dag men nog har jag känt att han blir tyngre - den lille knubbisen! =)
 
 
Det här är livet <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Anna Frost

Härligt <3

2015-01-29 @ 12:08:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: