melinadavideit

2008-04-14
23:03:42

regn
idag har det regnat och det gillar jag! så himla skönt att bara gå i regnet och tänka.. fast iofs inte med de skorna jag har just nu som är aningen paj.

och idag har jag varit känslosam... igen.. XD herregud vilken tönt. men det kändes dock skönt att få ut det lite grann i regnet. egentligen borde man gråta mer. det är så himla skönt och man får ut sina känslor. men jag har svårt att göra det framför folk. vill helst inte göra det. (melina är så ful när hon gråter) men nu är det gjort och tanterna jag mötte kollade konstigt på mig. jaja hoppas ni fick nåå skoj att skratta åt.

så jag gick och köpte mig choklad som jag har tröstätit hela kvällen och det är som alla säger, choklad tröstar faktiskt! och så har jag fått låna kimberlys keps, som för övrigt kommer stanna på mitt huvud tills jag fixat det som bör åtgärdas :P

sen har jag varit hemma hos emelie och david ikväll också. trevligt trevligt!!

på vägen hem från emelie ca 200 meter kände jag ett jäklarimig obehag, det känns inte tryggt att gå ute längre efter alla mord som händer stup i kvarten! LÄGG AV NÅN GÅNG!

för övrigt så är jag myyycket myycket kär, förälskad, beroende och ja det mesta av stefan :D
älskar dig snuttis

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: