melinadavideit

2009-01-17
13:56:32

FYFAN!
Igår mina kära vänner var jag uppe i Wäsa. Johan Gyris och kompani har hyrt stuga där och så. Så jag, Stefan, Hannes, Simon, Adam och Olof for upp dit.. Ja någon sorts fest hade dom i sin lilla stuga, sedan flyttade festen upp till stuga nr 15. Massa mysko folk som gjorde nå rocktecken hela tiden. Efter ett tag drog vi äntligen därifrån och till wärdshuset i wäsa. Skönt att komma ifrån den där misären.

Så vi drar in och skaffar något att dricka, sitter och pratar ett tag. Sen sätter vi oss med pottan och han beställde in typ 10 drinkar, så där fick man en gratis =) Sen hade johan lovat mig en så jag fick en av honom också.
Och sen haha FYFAN det här är så äckligt mina vänner.

En kille lägger sig över vårat bord och sträcker sig efter ett halvdrucket glas där och häller över det i sitt, jag blir lite äcklad av det och försöker säga till stefan vad killen gjorde. Sen när jag tittar dit igen så sitter killen brevid honom och spyr i sitt glas BAP bara sådär!! Vafan liksom?? Haha och vi hade ögonkontakt hela tiden och av en reflex så sitter jag och håller handen över munnen och ser skitäcklad ut och han tittar på mig och rycker på axlarna bara! Haha då försöker jag få stefan och lyssna på mig igen och när jag tittar tillbaka har killarna stuckit, men glaset står fortfarande kvar!

Så jag sa till jacob grano som satt bredvid killarna vad som hade hänt och han tog ett kort på glaset och när man såg hans min efter att han tittat på displayen så blev det kräkreflexer på en gång! Fyfan va äckligt det var!! Han tog glaset och ställde det på ett annat bord, och när han kom tillbaka så va han skitäcklad av att glaset var varmt och då kom kräkreflexerna igen! Uuuuh, jag är så himla känslig för spyor. Uwääk.

Well, efter det var det väl ganska lugnt, inte så mycket folk men mysigt. Har hittat en ny favoritdrink! Redhot hette den. Smultronvodka, smultronmix och fruktsoda =) Mmmms! Smaskens :D

Nu är det iallafall ny dag - lördag. Får väl se vart den här dagen tar oss. Har legat i sängen och myst till kvart över 1, dags att gå upp tyckte vi. Och nu ska vi äta =)

Hejdå alla faans

Kommentarer:
#1: Madeleine

ring mig när du ser det här.

2009-01-17 @ 18:12:07
#2: Malin Thorildsson

Haha, jag kommer ihåg att du visade mig det glaset. Så jääävla äckligt!

2009-01-19 @ 00:41:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: