melinadavideit

2009-01-27
21:30:05

Hjälp mig
ur denna misär till sjukdom. jag är så förkyld!!
tänk er att inte kunna andas med näsan, huvudvärk, ont i nacken, ont i ögonen, näsan rinner, benen, halsen + hosta. där har ni dagens känsla för mig. plus ex antal nysningar (i och försig så är dom sköna) men då ska man ju vara frisk.
nej fyfan det här hade jag gärna sluppit.
blir hemma imorgon iaf. det här fungerar ju inte.

hann iaf upp till noret idag med mamma och köpte lite grejer =) ny gardingrej =) snygg!! nu saknas bara svarta paneler och tussarna! då blir det skitbra! sen köpte vi lite kläder på rean också :D weii tack mami! du som har så bra koll när du kör bil ;) haha hon satt och skröt om hur bra hon  va på att bromsa, sen tittar hon på mig och jag tjoar till att hon måste bromsa haha då började hon asflabba lilla mammsen.

köpte mat på donken idag för vi är så sjuka så ingen orkade göra mat här hemma. usch. då får man synda en stund. kanske tillochmed blir glass imorn för att dämpa halsontet.

haha nu kom stefan innanför dörren :D vilken överraskning :D haha! muppen <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: