melinadavideit

2009-03-31
22:55:40

åååh
man blir ju grymt sugen på choklad när man ser reklamen =)

idag har jag varit hemma, kände att det var lika bra så det inte blev nå konstigheter i skolan :P
var dock dit och lämnade in mitt projektarbete :D:D:D:D känns SÅÅÅÅÅÅ skönt!!!
pratade även lite med carro och deniz! längtar till stockholm på torsdag :D ska bli grymt! synd att man inte hade mer pengar bara.. men jag ska nog köpa mig någonting skoj!

såg att deniz skulle tatta sig där! spännande :D

hehe för er som ville veta min hemlis så är den inte större än att även ja har tatuerat mig :) det har min lillasyster också för den delen :P
haha carro fick spel när jag visade henne i skolan idag :D haha du är go du :D

sen som av en slump fyllde en kär vän år idag - emelie!
så jag har spenderat största delen av dagen där med fika och snack bara =) mycket trevligt! grattis snutt!

och nyss va jag till gymmet. får ju inte träna för tatten, fast imorn kör jag igång igen, har haft lite abstinens nu när jag inte fått träna.. men man vill ju att det ska läka fint.. och sen blev de ju nå vajsing med magen också, usch.

imorgon har jag och snutten 17 månader av kärlek tillsammans :D älskar dig!!

Kommentar:
#1: Kiesrin.

Meeeen ååååå! :D

2009-04-01 @ 19:31:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: