melinadavideit

2009-03-10
12:20:57

gym? / skoolan
ja det va ju bestämt men nej tydligen inte...


kul att det inte var en enda människa där, och inte nog med att jag redan var irriterad  så höll maskinen på med nå mongogrejs.. tur att jag var ensam egentligen :P

nu är jag iaf hemma och tittar på parlamentet..
haha och ingen vet vad vi har för idrott imorn :P LYCKAT SPSP06!!

snart är det beck! och jag saknar min byggingenjör <3 som har tenta imorn





jaja detta hade tydligen sparats som ett utkast i söndags :P
laddar väl upp det nu och fortsätter skriva på någonting annat =)

sitter som du ser på rubriken fortfarande i skolan. har inte direkt haft någon vidare givande dag.
har snart matlagning, får väl se vad vi ska göra då förutom att äta cheescaken som vi gjorde förra veckan.
ska bli intressant då jag inte gillar sånt trams :P

Haha stefans ansikte försvann på åhléns :p

hahahhahahah TITTA STEFANS ANSIKTE!! detta är humor! hahahahah fyfan va kul! vi är inne på åhléns och han tappade tydligen sin näsa :D hohohoo!

jag älskar dig fastän du inte har någon näsa =)

inatt sov han hos mig dessutom och det var väl behövligt =) sover alltid så himla bra bredvid dig baby!



tro vad jag ska göra för trams idag då... hmmm... funderar på att ta en vilodag.. men om mamma har lust kanske vi går ner på simhallen en sväng =) hoppas!
har lite ont i låren nu, men det blir väl som sagt värre imorn :P

har förövrigt lite funderingar om ifall jag ska strunta i besöket på uppsala universitet.  har ju valt lärarinriktningen där och jag vet inte längre om det passar mig.. då känns det mer värdefullt att jag stannar hemma - sover ut ordentligt - pluggar!

det må ni tro kan behövas!!



appropå ingenting så är det snart den 26 mars.. WOOOO! spännande!

och den 25 mars ska jag borra min tand... så om man tänker så, så ser jag INTE fram emot detta :P

Kommentar:
#1: Anonym

nej men åka till uppsala iaf, du kan ju gå på nåt annat än läkargrejset och säga att det blev fel eller nåt :p

2009-03-10 @ 18:36:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: