melinadavideit

2009-03-03
12:39:43

matematik c!?
hehe inte nu längre iaf :P har nämligen avslutat detta spektakel tillsammans med emelie. hade 2 rätt av typ 20 på det sista matteprovet. jag har aldrig varit bra på matte!

nu väntar jag på matlagning som börjar kvart över 1, vet inte vad det blir för tjoffs vi får slämnga ihop men de blir väl säkert nå :P

och ikväll har jag fått med mig johanna och emelie på stepup! tjohoooo, ältligen joinar mina smålata kompisar mig :D 
då är det ju mycket roligare =) fast man kanske blir lite ofokuserad av alla konstigheter dom har för sig. men jag gillar dom ändå =)

inatt somnade jag inte förrän 3 förresten.
först låg jag och kollade på skor, sen pratade jag med adina lite och sen skulle jag sova, så jag släckte ner och lade mig till rätta. då slog min kypokondri till och jag låg och trodde att jag hade alla sjukdomar som finns! fick ångest som fan och kunde verkligen inte sova!! så jag fick lov att underhålla mig på något sätt så jag fick kolla igenom och radera gamla meddelanden. usch för hypokondri!

nu kom min mongovän johanna och satte sig bredvid mig. Hon och jag som så stolt har blivit fastrar samma vecka =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: