melinadavideit

2009-05-24
23:41:51

paljetter överallt!
mamma hade sin födelsedagsfest här i torsdags med temat "silverdresses on"  så det är silverpaljetter överallt! de enda positiva med det är väl att man glittrar som en stjärna - annars är det bara lite drygt, de fastnar överallt. :P

inatt var jag chaufför åt cissi, johanna och helena =) ett riktigt äventyr!

mellan turerna så åkte jag hem och sov! tvisten på det var att det lär som om det var tredje världskriget ute på gågatan! vet inte om jag drömde men det lät som skottlossning och hela kittet, orkade iaf inte upp och titta. hade ju bara drygt 2 timmar på mig att sova :P

skjutsade sen hem tjejerna efter diverse äventyr och jag och helena kom till bonäs där stefan och björn va. dom hade gått ungefär från macken i våmhus till stefan och sedan cyklat till björn i våmhus och dom frös väldigt mycket enligt stefan. så jag och helena hittade dessa gossar i bastun!!




björn hade lite extra trevligt han =)

sen åkte vi hem jag och min lilla stefan! kom hem 4... trötta! vaknade sedan imorse.. (13.30) av att mamma ringde och väckte oss från vardagsrummet :P nördigt. for upp som ett spjut och åkte och lämnade tillbaka saaben. sen hem igen och plocka upp stefan, skjutsa honom till adina, han tog sin bil till våmhus och jag åkte ut till lena och provade balklänningen som alldeles strax är klar :D tjoohoo!

är för övrigt jäääkligt förkyld :P shit.. ont i alla muskler i hela kroppen! känns som om jag har tränat världens träningspass!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: