melinadavideit

2010-02-16
18:58:37

morgondagen!!

imorgon är dagen här, som vi alla har väntat på!! (iaf jag och stefan)

jag åker nämligen HEM efter jobbet =) hem till mitt kära mora =) och min kära pojkvän! miss uuuu! man blir ju helt galen här uppe när han är där hemma, så nu ska jag iaf hem och jag ska nog äta upp honom tror jag =)

så jag är väl hemma vid kanske 7 någon gång, ledig torsdag och sen åker jag hem till sälen igen på.. fredag kväll blir det =)

idag har jag stått i örnen, liften som är i parken, inte riktigt min grej.. dock fick jag mig världens träningspass imorse då jag fick lov att göra fint efter alla SLARVISAR som sprayat målarfärg i snön.. blått ÖVERALLT verkligen.. så jag har stått och försökt få bort allt de blåa i lätt över en timme. skotta snö i en timme är fan rätt drygt alltså :P

hihi. nu har jag och adina storhandlat iaf. jag är så smart som jämt gör det dagen innan jag ska åka till mora.. hm :P jaja, fettisdagen är det idag också så adina köpte ett wienerbröd och jag en vaniljmunk :D

nu är det storstädning på G här på linds. får se vad det blir av det. kan ju bli en städkontroll imorn har jag hört :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: