melinadavideit

2010-07-15
20:28:42

dåligt melina
fy skäms på mig! vad har jag nu för ursäkt för att jag inte skrivit i min blogg???
jaa jag vet inte riktigt vad jag ska säga. jag har jobbat väldigt mycket! fy bövelen. imorn är jag iaf ledig en dag! skönt! sen jobbar jag en massa massa igen! jag vet inte vad jag mer ska skriva, det händer inte alltförmycket i mitt liv just nu. förutom att folk dör ifrån mig. min farmor dog i slutet på maj och nu dog min farfar i förrgår :/ usch för döden! jag vet inte vad jag ska säga mer än det!
förresten! jag har kommit in på en skola och jag har tackat ja =) så nu blir det 3.5 års plugg. jag känner mig ganska pepp ändå =)
och jag har beställt mig en HTC Desire! ÅÅÅ vad jag längtar tills jag har den i min hand! det är det jag ser fram emot nu för tiden :P

Kommentar:
#1: elliot!

vad ska du plugga för något?? :)

2010-07-17 @ 11:35:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: