melinadavideit

2010-06-10
10:09:58

uppe med tuppen!
tjing! idag slog jag upp mina grön/blå/grå (vafan dom nu är för färg) ögon kl 07.44!!! hör och häpna! vilken grej! persiennen va uppe så solen petade mig i ögat =) så nu har jag setat ute i stor sol  hela morgonen =) fast nu kom det en hel del stora saftiga moln, så jag kanske tar och slänger mig i duschen istället? =)
fick nyss lov att byta skavsårsplåster på ena hälen för det typ hade lossnat i fästet på ena sidan och det var störande, så jag rev av plåstret, och gissa vad!? JAG RIVER AV HELA HÄLEN!!!  och det bara rinner massa mupphälsnusk!!! och där sitter jag på golvet med hälen i handen och ett hål på hälen :P nu är det iaf omplåstrat igen och hälen har jag slängt!
visst har jag en snygg shortsbränna??
och såhäääär ser min bikini ut när man står upp =) höhö
nu är mormor påväg hit, kaos, mamma ringer och hetsar mig om att jag ska panikstäda bara för att hon har panik varje gång våran kära pedanta mormor kommer! jag tar det där med en nypa salt :P hon vet ju hur vi är och hur vi har det här så varför hymla med det ?? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: