melinadavideit

2010-03-16
17:31:40

tjingtjong!

idag har jag, adina och hennes mamma lotte åkt bräda och skidor på kläppen =) riktigt nice, det enda minuset var ju att det blåste som attan! usch. och haha! lotte tappade bort sin plånbok igår och det har varit eld och lågor över det där och imorse satt hon och ringde runt och spärrade alla kort, gjorde en polisanmälan och allt va de e. sen innan vi skulle åka till kläppen sa jag till henne;

- Du Lotte, du har säkert lagt plånboken på nått jätteosmart ställe, så brukar det alltid vara.

- Nej du det har jag då inte gjort!!

och sen idag när vi sitter på toppstugan ringer sandra....

- Du melina jag har hittat Lottes plånbok, den låg på frysen i tvättstugan!

jag säger bara HAHA vad va det jag saaaaaa? ;)

 

det verkar som det blir fest ikväll =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: