melinadavideit

2010-05-01
16:17:29

våmhus
hej! nu sitter jag i våmhus! har inte ens varit i mora än, eller jo vi åkte mora när vi skulle till selja en sväng igår kväll. och jäääääävlar va jag vart packad igår!

har tydligen pratat i telefon med både linnea och adina och jag kommer inte ihåg det!! sen när jag, stefan och hannes gick hem inatt så började dom slåss med sina cyklar och fyyyyfan va jag garvade!! ett under att jag inte började spy då för det var plågsamt roligt att titta på! när jag skulle lägga mig i sängen kände jag bara hur full jag var och att jag fick lov att sätta mig upp och sen somnade jag nog :P

idag är det en ny dag och vi laddar om! stefan ska köra mig till linnea där simon och adina är nu =) SKOJ!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: