melinadavideit

2010-11-05
17:45:51

fröken entré till er servis
hej på er! idag är det jag som är duktig! vaknade relativt tidigt idag, då hoppade jag upp och tog tag i mitt nya träningsschema som stefan gjort åt mig! så jag va upp och tränade medans stefan låg kvar och sov fastän han sa att han skulle följa med mig upp och träna på kvällen :/ snacka om mupp!!

sen duschade vi och åt lunch med mormor, mamma och kimberly! sen for vi ut på gården och fixade min bil som jag och kimberly fick putta hem 2 km igår efter att den la av! vilken grej! hihi. jag va busig och lär kimberly pröva å starta en manuell bil, men hon fick typ 10 kärringstopp på raken så hon kopplade ur all ström ur hela bilen!! och det fanns ingen som kunde komma och hjälpa oss kabla igång den! och VET ni vad det värsta är?! när vi går där och puttar min bil alldeles själva i skogen, på en ändå relativt trafikerad väg, det värsta är att det åker förbi kanske 10 st bilar med gubbar som SKRATTAR!! Vad är det för jävla stil!! :P Sen när slutar man inse att folk kanske skulle behöva lite hjälp? jaja, tur att man är stark som en oxe då! för bilen fick vi hem på gården alldeles själva jag och kimberly!  Stefan kablade iaf igång den idag och nu går den lika bra som den alltid gjort ;)

Direkt efter det var det bara för mig att slänga sig i bilen, och tur va väl de för nu jobbar jag på tomteland! här är det spöklovsöppet! Jättefränt är det! Vem vill inte gå på disco där det är ett troll som är DJ?? as fränt! ta hit alla era barn! öppet hela helgen!! 15-19!

när jag slutar ska jag hem snabbt som ögat så jag inte missar så mycket av idol! plus att fondue väntar !! can't wait!!

Kommentar:
#1: Johanna

Du skulle ringt mig ;)

2010-11-05 @ 18:28:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: