melinadavideit

2010-09-14
20:32:28

soffmys
hej på er =) jag lever! var inte oroliga! det har gått en vecka nu sen jag satte in min spiral och jag känner inte av någonting! kan tänka mig att det nog är värt smärtan att sätta in en sån =) nu sitter den där i 5 år och jag kan inte vara mer än nöjd över det!!

nu sitter jag här i soffan med mamma och har tittat på halv 8 hos mig, det är ett riktigt trevligt program tycker jag =) nu väntar vi med spänning på idol! tidigare idag har jag och mamma startat 9 tvättmaskiner med tvätt! snacka om att vi behöver få ordning på våran tvättmaskin! den som alltid har gått runt 2 gånger dagligen här, nu går den inte alls. inte konstigt att det blir så mycket tvätt =)


sen har jag varit till min gamla skola s:t mikael idag och försökt få hjälp med papper från ambassaden, dock är alla rektorer och chefer på samma möte hela dagen och sen ska dom iväg på kurs samtidigt också tydligen, undrar hur de tänker då? äh jag måste tillbaka imorn och kopiera papprena för jag vill inte ge bort våra orginal!!!!

igår färgade jag och mammsen ögonbrynen det va jätteroligt!! :D vi såg inte kloka ut på en fläck!

haha sjukt vilken kläppenfrisyr jag har nu! hade mössa idag så det är stora råttbon i nacken åt mig!!! vill inte borsta det kommer göra jääääätteont!!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: