melinadavideit

2011-02-10
18:11:06

roligt!
nej det vill jag då inte påstå! dom senaste dagarna har jag verkligen funderat på vad jag gör här. är så trött på TRÖTTA människor, och då menar jag inte såna som behöver sova utan såna som man blir riktigt trött på.

dock var det jävligt roligt att åka bräda i tisdags! och tur är väl det att man kan hitta på vissa saker som kan göra en pepp igen. på lördag är jag ledig och det ska bli fint väder! då ska jag se om jag inte kan hitta en kompis å dra ut en vända =)

fast ja, egentligen finns det ju människor härikring som värmer en gott om hjärtat! tack och lov för det!

mannen i mitt liv är för tillfället på kryssning han =) Wheelskryssning! med halva våmhus =) haha det blir nog riktigt roligt för honom och alla de andra! åå så jag längtar efter honom ! om allt går som jag vill så åker jag hem på tisdag =)

Kommentar:
#1: Cis

Men Mellis, vad har hänt nu då? :S Kom hem nu så ska du se att det blir lite bättre :)

2011-02-13 @ 08:55:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: