melinadavideit

2011-05-21
11:17:24

Jordens undergång tydligen..
HA! Hej på er, idag är det jordens undergång.. för femtioelfte gången?? Kan dom inte fatta att det bara är såna där påhitt va? Någon som kommer på någonting så tokigt så han i själva verket tillochmed börjar tro på sig själv? Hihi, jag är iaf glad att vi inte dör idag.
Nu sitter jag ute i våmhus, har vaknat till det underbara ljudet av vapen, det är inskjutning på skjutbanorna överatllt här i krokarna idag. Kul för dom! =) Nu är jag vaken iaf, ska snart bege mig iväg till mitt jobb! Jag känner mig alltid lite nervös innan jag kommer dit, är väl för jag är lite osäker på allt men det kommer väl till en såsmåning om =)
Förresten så fick jag en kommentar här om Sussi ! För det första HENRIK BJÖRK så heter jag Davideit inte DavidIET och för det andra så vet jag ingenting som helst om någonting om att hetsa någon. Så var det med det! :P
Nu blev jag ledsen ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: