melinadavideit

2012-11-25
14:39:46

..

Mår som man förtjänar!

Vaknade upp på kökssoffan 07.22 imorse å upptäckte att det är ju inte här jag ska sova, fullt påklädd, löshår, lösögonfransar och lösmage höll jag på å säga, men fullt munderad. Gick till sängen och somnade om även där i full mundering!

Nu har ja och mamma varit uppe på julmarknaden i nusnäs, det är supermysigt där :) var dock kaosmycket folk inne på fiket så vi sket i det i år.

På vägen hem så kom bakfyllan som ett brev på posten i form av huvudvärk å lite illamående. Så nu har jag slängt i mig tre mandariner så jag chockerar min kropp med c-vitamin å så har jag tagit en Alvedon. Skönt? Jaa!

"Min man Stefan A" har jag inte sett mycket utav i helgen, han kom hit en vända igår precis när Sandra kom å hämtade mig så jag tog några kyssar av han sen sågs vi inte mer! Nu längtar jag efter honom :) han har varit en riktig karakarl å hämtat en gran åt oss! (Du tappade en graaaaan!!! Tänker jag då spontant eftersom att mitt sinne idag är likställt med Lotta på bråkmakargatan)

Nu ska jag sluta sluddra å vila lite, mvh sliten tjej, tjing!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: