melinadavideit

2012-11-16
14:52:46

:)

Jag blir lycklig av lyckliga människor!
Tänk att något så underbart som lycka smittar av sig!
Underbart

Idag har jag varit i Falu med min studiegrupp å vi har kommit igång ordentligt med vår uppgift vi har fått! Kul å spännande!
Det gick fortare än vad vi planerat så jag var hemma igen ca 12! Vilken kort och skön dag! Igår jobbade jag från 8.00 till 20.40, svarade på 261 mail! Craaazy!

Nu ligger jag här i min kökssoffa och har lite tända ljus tunt ikring mig, tvättmaskinen gör sitt för tredje maskinen sen jag kom hem och jag har plockat fram räkor som jag och min prins ska äta ikväll har jag bestämt!
Denna helg har vi absolut ingenting inplanerat förutom att vi ska till Klöfver/Holm å gratta lille Wille på 1årsdagen! Såå skönt att vi inte har någonting att stressa för denna helg! Läsa lite böcker å bara vara!

Någonting som känns både konstigt, skönt och lite tomt detta år är att ikväll är det premiär för midvinterblot och jag är inte där! Jättekonstigt? Hur många år har man inte slitit på det där stengolvet? Hur många gånger har man bränt sig på spotlighten? Händerna såg helt såriga ut efter en helg! Haha :) det kommer gå superbra för dom som jobbar detta år, och nu är det min tur att vara gäst! Wiiihooo!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: