melinadavideit

2013-02-06
21:27:00

Onsdag!
Hej på er!
 
Nu har Cissi tvingat mig att skriva ett inlägg igen. 
 
Min natt var hemsk. 
 
Jag somnade kl 11-halv 12 ungefär och vaknade sedan kl 2 av att jag var så varm och så törstig och så pissnödig så jag trodde jag skulle dö. 
Det var bara upp och åtgärda allt, sen lägga sig igen... trodde jag. 
Somnade igen kl halv 5 ungefär sen vaknade jag av klockan kl 06.55.
 
T R Ö T T 
 
Åkte till skolan, som tur var hade jag duschat innan jag la mig och gjort en fläta så jag behövde inte fixa håret, lät min sovfläta vara kvar och klädde mig bara. Slängde i mig två knäckemackor me ägg på och for. 
 
Idag har vi haft föreläsning om arbetsrätt. Denna föreläsare har så mycket information om lagar, regler och avtal så efter kl 12 var min hjärna proppfull och kunde inte ta in mer. Jag åkte därför hem. 
Ringde till en elektriker som skulle komma och koppla in vår tvättmaskin i rätt uttag då vi har haft den i ett ojordat uttag vilket har resulterat i elstötar he he he. Han kom väl vid kl 17, och tack vare detta så fick jag ju lov att panikstäda toaletten när jag kom hem eftersom att jag trodde de skulle komma på en gång, sen har jag "typ" setat och kollat ut genom fönstret från 14-17 och väntat på att elektrikern kunde komma så jag kunde åka iväg till gymmet. 
Ringde elfirman och frågade var tusan elektrikern var egentligen och undrade om det är meningen att jag ska sitta och vänta på elektrikern hela natten. Så då kom han på en gång, kopplade maskin på 10 min och sen åkte han och det gjorde jag med. Eller först var jag upp till Kakan och tjittchattade lite med henne och berättade om Stefan och hans skoterresa. Haha hon hade förstått det som att han va i Sälen =) 
 
Nu vet jag inte mer. 
 
Jo förresten, nu är jag ledig resten av veckan... SKÖN-T

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: