melinadavideit

2013-09-23
10:19:00

- 20 kg
Hej!

Här kommer ett litet inlägg hyllningsinlägg till mig själv!

På nyårsafton tog min kompis Tobbe en bild på mig som till min förskräckelse inte såg ut som mig, jag förstod inte vem det var på bilden, jag blev lite ledsen och arg inombords på att han tog en så ful och konstig bild på mig som fick mig att se så stor ut! Sen den dagen har jag tagit tag i mig själv. Finns egentligen inget mer att säga än att jag är stolt över mig själv som lyckats komma såhär långt ! =)

 
 
 
 
Puss&Kram skumbanan

Kommentar:
#1: tina

Men oj Melina!
Du har alltid varit så himla söt och vacker! Självklart är det kul när man nått ett mål! Sjukt bra jobbat !! Hoppas vi ses snart och att ni och valpen mår super! Kram Tina

Svar: Tack Tina!! :) kram!
melina

2013-09-24 @ 17:12:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: