melinadavideit

2013-09-15
09:40:10

15 september
Idag är en dag med både glädje och sorg.
 
Glädje för att fira min fina morfar som fyller 65 år <3
 
 
 
och min fina kompis Rebecka som fyller 24 år <3
 
 
Dessutom allmän glädje för att jag har alla mina fina omkring mig, min knäppa lilla familj och för att det verkar fortlöpa utan problem med Hades. För att jag har så roligt med min fina pojkvän - som gjort för att vi ska vara med varandra. <3
 
 
 
Sorg för att det idag är 5 år sedan min Daddy gick bort. Jag har inte pratat med min pappa på över 5 år, det är helt sjukt. Sist jag såg honom och pratade med honom var han 56 år, nu skulle han varit 61. Att en person som varit så självklar i ens liv inte längre finns där. Det är hemskt. Mna kan nog aldrig vänja sig vid den tanken. Jag undrar varje dag hur han mår (om man nu kan må när man är död) och vart han finns - har han bara försvunnit? Finns något mer?
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Heléne

Beklagar verkligen att du mist din pappa! Det är svåra och väldigt stora frågor att brottas med, om det finns något mer efter döden. Skönt att du ändå lyckas fylla en sån här dag med glädje! Kram

Svar: Tack för omtanken =) Kramis
melina

2013-09-15 @ 19:14:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: