melinadavideit

2013-09-22
10:44:14

Äkta höst!
God morgon (förmiddag) på er!

Idag är det söndag och många av er är förmodligen bakis, inte jag =)
Stefan är! Han kom hem vid 3 inatt från krogen och jag känner mig inte alls avundsjuk faktiskt! Jag gillar mitt liv utan alkohol, det är fantastiskt!

Hades har drygat sig på morgonen och när man väl går upp då anser han att hans uppdrag är slutfört och går och lägger sig... Vilken lirare!
Nu har jag iaf klätt mig och gjort mig i ordning för att plocka svamp med min vän Anna och hennes mamma! En riktigt höstdag! Ska bli mysigt, håller just nu på att koka kaffe till termosen som måste med =) Hoppas jag inte glömmer den! Hades ska också få följa med ut i skogen tänkte jag!


Kommentar:
#1: tina

Snygga brillor! (jag har likadana ;) )

Svar: Tack Tina!
melina

2013-09-24 @ 17:13:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: