melinadavideit

2013-09-08
22:27:43

Kväller
Hej!

Äntligen är det dags att göra kvällen. Har haft en härlig helg hemma i Mora med goda vänner och mycket hundbus!

Hades lade sig precis och nu har jag också gjort det :) haha man hör verkligen när han lägger sig! Han sover under sängen när vi är i Mora och här har vi sånt där klickgolv och det ger ut ett väldigt tydligt ljud. När Hades är trött så lägger han sig inte riktigt som andra hundar kanske gör utan på stället han är så slänger han sig ner :) haha de e min hund det!

Egentligen skulle ju vi vara i Borlänge nu men det blev inte så! Jag blir i Mora hela veckan! :) som jag längtar efter att flytta hem igen!! (Till eget place) jaja, det kommer väl en sån dag i livet hoppas jag! Jag älskar Mora! 

Japp, imorgon är det jag som ska ta mig i kragen å plugga! Tjing tjong!

Här är Hades ca 3 veckor :)



Å här är han idag 11,5 vecka!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: