melinadavideit

2013-10-05
10:39:51

Mora
Hej!
 
Nu är jag hemma i Mora igen!
Igår var vi hos Podde och kikade på hockey och idol. Mora fick storstryk så de va inte så roligt men Leksand fick också stryk så då är de lugnt ;) Hades var med och det gick jättebra, han är så följsam och självständig!
 
Efter idol åkte vi hem och lade oss, åkte iväg en snabbvända och hämtade mamma halv 2 och Hades ville inte följa så då fick han vara hemma själv och det gick jättebra det också, han låg på samma ställe hela tiden =)
 
Vi har nu varit uppe 2 timmar, älskar att han är morgontrött =) fantastiskt! Kan bara tacka Eliana och Erik som kom med tipset att göra hunden morgontrött så det inte blir panik med att gå ut på mornarna. 
 
Vi får se vad som händer idag nu då, vill åka till Rättviksmarknaden! Tänker att det kan vara ett träningstillfälle för Hades att vara på ett ställe där det är sjukt mycket folk. Har inte bestämt mig än! Vill dit iaf och köpa strumpor och se vad dom har i djurstånden =) Får helt enkelt våga mig ut i höststormen =)
 
 
älskar min lilla prins!
 
 
 
Haha lilla Tingeling blir så lycklig när man kommer hem, mamma ger henne inte den uppmärksamhet hon vill ha (alltså konstant uppmärksamhet) :P
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: