melinadavideit

2007-08-15
19:55:18

boooonäs,

imorse vaknade jag as tidigt! redan halv 10 fattade naada när jag vaknade. drömde en hemsk dröm också. nej usch. ja, iaf så visste jag inte nånting när jag vaknade och mamma var fortfarande hemma, och det är ännu ett tecken på att jag inte borde vara vaken, men det var jag. så jag pratade med olof och kierstin, och sen så cyklade jag ut till kråkberg!

image14

 
fast det här är en bild på dom ifrån älvdalen och inte speciellt nyktra. =)


när jag kom dit hade olof cyklat iväg till bonäs. så jag och kierstin cyklade bort till henke i öna via östnor och tog en otrolig omväg, men vad gör de? ;) sen kom vi fram till henke, så kläcker jag ur mig "det hade ju setat fint om inte henke var hemma nu.." inte fan va han hemma :D så jag ringde honom, och han var också i bonäs! så säger han "ja men kom hit då" haha okej säger jag :P så cyklade jag och kierstin till bonäs via kråkberg med våra kärringcyklar. ohlord. kom fram precis innan regnet!

när vi kom dit satt dom och åt!

image15

hannes också! så hannes, olof och henke hade typ ätit ur hela kylskåpet eller nå ! haha nötter.


image16

henke låg mest och var helt inne i hannes nya mobil.

image17

och olof låg och va mupp i soffan :P

SEN förstår ni, hände något med mina vänner !

image18

OLOF?!

image19

kierstin?!

image20

och HENKE?! shit asså :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: