melinadavideit

2007-08-09
18:31:17

Planer

inför resterande del av veckan har nu börjat smidas!

torsdag, (idag) tja, idag har varit rätt lugn dag, hade kunnat hamna i härnösand, men efter klokt övervägande så stannade jag hemma. kände att jag klarar inte av att sitta i en bil i 9 timmar när det är så kvavt och varmt som det varit idag, plus att jag inte ville missa träningen som vi har om drygt en timme. den håller på till 9-halv 10. så efter den är det väl bara att börja lunka hemåt och gå och lägga mig så jag orkar upp imorn. måste kolla upp skjuts till jobbet också.

- fredag, (imorgon) inleds av att jag börjar jobba klockan 11 som älva, sedan jobbar jag till halv 4. efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra. det märks väl så att säga. 

- lördag, jag börjar jobba klockan halv 10 och slutar halv 5 om jag minns mig rätt. seg dag, sen ska jag hem - göra mig i ordning - älvdalen. måste höra efter med kerstin hur det blir det där med skjuts. måste ju bara till älvdalen och se mamma spela! det var ett tag sen jag såg henne spela, om man inte tänker på när hon körade till lisa miskovsky då. haha, men då var det ju inte hennes show eller vad man ska säga. nu är det ju "the big pikes"
anyways, det måste fixas. 

- söndag, börjar jobba klockan 11 som älva, men det får väl märkas hur det blir om jag tar mig hem från älvdalen eller om jag får lov att sjukanmäla mig. hah, är inte så himla mycket kvar av jobbet nu, härligt!

ja det var väl då resterande del av veckan. den kommer nog gå fort tror jag. det står inte på förrän det är nästa vecka och svinen som åkt till bulgarien kommer hem igen! 



Och så räknar vi med fest i helgen då :)
image2
  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: