melinadavideit

2007-09-30
20:57:32

stockholm,
igår kl halv 11 åkte jag, kierstin, helena, jon och björn ner till den stora huvudstaden i landet.
vi var nerbjudna på 18års kalas hos jessica!
vi kom fram dit vid 16 tiden och då började vi med att byta om. sen kom hultan, lars, karro, jessica och anis också.

det var jättefint där i ekerö iaf!

image33

här är jessica i deras poolhus! de va där vi hängde hela kvällen.
gratis sprit i massor var det! 50 pers, 8 från dalarna. KULTURKROCK!

om jag ska sammanfatta kvällen; kräftkalas, pool, badstu, kareoke, utochin vända byxor, jag ger 50+ smäll på käften, helena ger flera 50+ på käften, helena har aldrig varit så arg, jag har aldrig leken, stockholmare, jävligt roligt, lars och hultan heelt kanon!

fan var jag gillar mina vänner :D hahaha!

idag har vi segat som fan imorse, åkte hem vid 2 och kom hem för drygt en timme sen!

nästa helg äre rättvik :) be there :D

Kommentar:
#1: Anonym

kräftkalas,kräftkalas,nu blire kräftkalas...

2007-10-28 @ 01:15:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: