melinadavideit

2007-09-19
21:35:52

synsam,
idag har jag varit och provat ut linser, får mina om ca 4 arbetsdagar! alltså måndag eller nå.

igår var hillevi och anna här en sväng och kollade på ace ventura med mig, mysigt, men vi vart trötta så dom stack hem.

idag vare skola, tog sällskap med annisen och hade idrott, vrickade till höger fot denna gång, men de gick bra. ingen fara på taket.

efter det så stack vi till matan, åt och snackade. och jag är så jävla trött på allt skitsnack, kan inte alla bara sköta sig själva nån gång? jag går inte direkt och klagar på er eller nått. skaffa en hobby eller nå :S jag är inte sån, och tror ni det så känner ni mig inte.

efter maten vart det optikern då, gick bra bra ! kändes som en helt ny värld när jag hade linserna i :P

anyways, sen var de bara att sticka tillbaka till skolan.  där vare jazzkonsert i en timme, visst, gubbarna var bra, men de va segt och lite av en historialektion och det pallade jag verkligen inte idag.
efter den var de naturkunskap. slutade kvart i 4. trött som ett mähä, och direkt ner på gymmet med linda, hille och malin :) sen hem och lagade mat åt syrran.'

haha, morsan går på nå lavemang just nu, får stänga alla dörrar så jag slipper höra henne inatt :P hon ska upp på nån röntgen efter njurstenen hon haft/har?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: