melinadavideit

2007-09-22
10:55:20

tjofaderittan!
och prosit! här sitter jag och nyser! de är jäkligt skönt igentligen. vet ni om att men är typ medvetslös i en hundradels sekund när man nyser? och enligt adde så har man bara ett visst antal nysningar, och när man har nyst dom så dör man. jaa, nu har man nått att tänka på!

igår va jag på kalas hos olof, grattis grattis, lilla tårtan de va där :D haha, men de e nice. sen kom björn och lars med en tunna till gården som vi skulle ha till ikväll, så vattnet har stått på hela natten, men nu på morgonen är de bara 1dm i tunnan, den läcker som bara fan :( så de blir troligtvis ingen tunna ikväll. synd. men vi hittar på nå annat!

imorse vaknade jag kl 7. alltid lika kul på helgen. så jag har läst 6 kapitel ur pojken som kallades det. jävla bra bok.
sen har jag lagat frukost och börjar städa lite.
kimberly är i gävle nu så det är lugnt och skönt hemma :)

pusspåentuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: