melinadavideit

2008-04-28
22:06:07

hunger

känns av i magen min. hah! så kan det gå när inte haspen är på.
idag har det varit nationellt prov i engelska b. gick nog ganska bra hoppas jag.
hann inte med så mycket imorse då jag sov så himla skönt (!) och inte gick upp förrän kvart över 7.
fooortfarande bakis från lördagens bravader också. (somnade med kläder på då.. igen.. :P)
hehe, så då trampade jag på som fan till skolan sen var det skrivning i aulan. det är skönt.
men jag tappade en av mina linser på golvet när jag skulle sätta i den vid spegeln utanför aulan. så jag ställde linshållargrejset på ett element framför mig.. tror du inte att nån kommer och välter ut allt när jag sitter på huk och letar efter en lins som en blind mus. hittade den iaf efter att jag klappat golvet och alla tittade på mig.

sedan hade jag ingen mer lektion efter det och jag pös bort till bygg. satt där och muppade ett tag med b klassen när stefans klass hade nå grejs. haha vi kollade på massa klipp från talang, de va rätt skoj :)

efter det så skjutsade stefan hem mig på min cykel och jag med hans packning som vanligt :D de är skönt med väska. men inte när man åker i gupp och sitter på pakethållaren! åkte hem och spelade lite spel vilket var mycket trevligt :D sedan gjorde vi mat och efter det åkte stefan iväg på träning och jag har äntligen plockat tummen ur arslet och damsugit. känns rätt skönt. nu skulle jag bara ha bytt sängkläder också. att lägga sig i en nybäddad säng är väl bland det bästa som finns :)

sedan nån gång i tiden skulle jag ha plockat fram min soffa också. den är under 1000kg kläder just nu, är alltid lika trevligt att se den, det är så sällan. :P

för övrigt så har jag inte gjort så mkt, mest haft ont i ögonen av linserna, borde ta ur dom nu :P och sen har min kamera kommit igång igen på nåt konstigt sätt.  och det är bra :D

image35


här har vi min älskling hos mig tidigare idag. <3
på torsdag har vi varit tillsammans i ett helt halvår !
och jag vill bara ha mer mer mer!
jag får inte nog av dig baby :)



även om du tar knäppa kort :P
du är det bästa som finns och jag älskar dig!

Kommentar:
#1: steff

vad var det för spel vi spelade?:P jag har nog mina aningar:)

2010-02-07 @ 14:45:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: