melinadavideit

2008-08-19
00:51:02

Fikadag!
Idag har det varit grått och tråkigt väder, alltså en perfekt dag för gamla lilla kaffestugan! Mycket trevligt med Anna Dahlbom och Halén. Mycket trevliga vänner, spelar ingen roll om man inte träffats på jättelänge, kan ändå prata om allt utan att det känns konstigt! Det är så riktiga vänner är! Me like!

Har även shoppat lite :) Mycket nöjd. Längtar nu tills nästa lön så jag kan handla mer! Johanna köpte en trisslott idag, tänk om man skulle skrapa fram nån miljon där bara! Det hade inte setat fel någonstans! Den dagen :) Hehe, man kan ju drömma iallafall!

Idag har det varit måndag och stefan är i norge igen. Men nu vet han inte hur han ska göra, om han ska börja skolan nästa måndag eller jobba i ett år. Vi ska prata om det på torsdag när min ÄLSKLING kommer hem. Längtar sååå! Han är min trygghet i livet och jag blir bara så glad av att tänka på honom!

Har dock ett dilemma inför helgen. Min gammelmormor fyller 85 och stefan kan inte följa. Vill ju både fira henne och vara med honom. Om han åker till norge igen så träffas vi inte på 2 veckor. Jobbigt.. Men ska prata mer om det på torsdag. Hoppas vi löser det på något bra sätt!

Och lönen får man på måndag ? Sitter som sagt fint att få lite pengar.

Och på torsdag börjar skolan. Ganska soft schema, dock sena dagar, men vi har inte mycket lektioner alls. Jämfört med förra året som var en plåga! Har sovmorgon till 13.40 på torsdagar! Sen en massa håltimmar de andra dagarna! Sista året nu gänget!! :D

Nu är klockan mycket, alla sover här. Stefan sover, mobilen låter ingenting, saknar honom så mycket. Men han är så goo och ringer innan han ska sova, min mysis jag älskar dig !

Kommentar:
#1: Annaa

Tycker om dig också melina!! himlans kul att träffa dig igen = )

2008-08-19 @ 17:15:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: