melinadavideit

2008-12-14
23:15:42

skotertur

igår jobbade jag mitt sista pass på midvinterblot. lite glädjesorg där. skönt att det är över men det är ett kul jobb. var kaos igår och därför känner jag att det var ett värdigt sätt att jobba sin sista dag på.

men nu är det över och på tisdag är det för personalen och där har jag en massa vänner, dessutom nu även grönklittsfolket! dvs lisa och malin :D yey  det blir kanon!

och på fredag blir jag äntligen 18 år. det känns rätt gött.

här ligger jag nu i sängen och har haft på mig absolut torr så att jag inte ska svettas :D haha fett nice.

dagen idag har varit hur mysig som helst. jag sov hos stefan inatt och vi har bara myst hela dagen förutom när stefan for ut en sväng för att skjuta en tjäder som hans pappa sett i skogen. han sköt den men han vet inte vart den tog vägen sen. haha den försvann bara tydligen. sötnissen.

efter det tog vi skotern ut till ätjärn och grillade lite korv med björn och helena! mycket trevligt. sen åkte vi hem!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: