melinadavideit

2008-01-22
16:30:23

det blir inte alltid som man tror.
verkligen inte, idag fick vi sluta kl 20 över 12 :) inte helt fel! kan inte heller klaga över att det gav mig en helt ny syn på dagen då jag insåg att jag kunde träffa stefan idag! lyckan är stor :)

så 10 minuter efter jag kom hem kom han och knackade på dörren, lika snygg som vanligt såklart. ♥ så mys blev det självklart! han är nog den mysigaste varelse jag träffat på. sen tog vi en powernap, hah! han dock inte göra så mkt mer, eftersom att stefan skulle hem och äta kl 4 och johan va i mora vid 3 så då åkte han med. sen ska han träna kl 18, och jag kl 19, så då vare lika bra att vi skiljdes åt så att vi får någonting gjort.

och jag fick skjuts av johan till och hem från skolan för jag hade glömt några papper där som jag måste scanna in till våran geografiredovisning imorgon.

nu så ska jag ta och laga lite mat till min familj på mig + 2. spaghetti á la melinafärssås..

anledningen till att jag inte har med någon "dagens historiska" är att det inte händer någonting den 22 januari.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: