melinadavideit

2008-01-21
18:17:11

det nya.

nu var det ett himla bra tag sedan som jag lade ner min själ i att skriva här, men jag kanske ska ta och börja med denna lilla underhållning igen? vem vet, jag kanske har nån trogen läsare ute i världen? hah, om inte annat så kan man väl hoppas.

Dagens historiska händelser:

- Idag är det 6 år sedan den kurdiska kvinnan Fadime Sahindal mördas av sin far, vilket utlöser en debatt om s.k. hedersmord i Sverige.

- Vladimir Lenin, som vi läst om i historian just idag, dog faktiskt den här dagen år 1924.

Nu får det vara nog med historiska händelser för idag.

Snart är det dags för ett boxningspass, först en promenad med kära hillevi dit. Sedan ska vi banka skiten ur varandra, tur att vi har så mycket störda saker att säga varandra så vi verkligen slår den andre allt man har ;)

och idag har jag äntligen scannat in bilderna till våran geografiredovisning på onsdag, inte för att man fattar vad det är man ska göra, men vi kör ändå !

för övrigt så är jag väldigt trött. det ska bli skönt att sova efter boxning och dusch :)
det hade bara varit en bonus om man hade haft en snygg stefan som ligger hemma och väntar på en!
men idag är fallet inte så, tyvärr.. inte imorgon heller, inte dagen efter det, och inte dagen efter det heller.. det är ju synd, men på fredag :) Nog för att jag var med honom hela helgen, men jag kan inte få nog av honom :)


image34


kärlek är underbart <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: