melinadavideit

2008-01-29
20:37:35

luktar lite fisk?

det är precis vad jag gör idag :P jag har nämligen lagat fisksoppa idag och den blev såklart utsökt, men nu luktar man inte nådigt inte! haha.

och nej stefan de är inte kotaha.

idag har vi dissekerat fårhjärta/lunga/njurar och allt sånt där på naturkunskapen. mycket intressant.
och efter skolan så gick jag och emelie hem, mötte min pojkvän i den coola hockeybilen också :P

så handlade jag och emelie mat med min mamma eftersom hon är mycket handikappad just nu, sen drog vi hem till henne och pluggade lite. och nyss kom jag hem och lagade mat. ska väl snart duscha tror ja.

dagens händelse:

- Det återstår 336 dagar av året

- 1850 - Sveriges genom tiderna värsta snöstorm rasar under den s.k. "urvädersnatten".

- 1925 - Stalin avskedar Trotskij som krigskommissarie i Sovjetunionen.

- 1966 - Dag Hammarskjöld-biblioteket i Uppsala, avsett för internationella frågor och samarbetssträvanden, invigs.

- 1979 - Den 16-åriga skolflickan Brenda Ann Spencer skjuter ihjäl två stycken och skadar 11 skolbarn och en väktare när hon skjter med sitt gevär från sitt fönster mot en skola.

- Oprah Winfrey, amerikansk TV-programledare och skådespelare fyller år idag. Född 1954


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: