melinadavideit

2008-01-28
20:19:12

tur att man har grannar
inatt sov jag med min älskade pojkvän, lika mysigt och underbart som alltid. jag älskar dig!
han åkte buss med mig in till skolan kl 8 fastän han hade sovmorgon till 12, fast han skulle ju och hämta hockeybilen som hans pappa så coolt nu har vunnit.

inget mer med det. skolan slutade kl 12.30, fick alltså sluta en kvart tidigare. mycket skönt. åkte hem och gjorde i stort sett inget.. anna kom hit och lånade mina skridskor. sen gick jag till emelie för att ha nått att göra när jag väntade på min pojkvän.. men sen kom han inte ändå.

jag hatar avstånd.

och imorgon ska jag dissikera inälvor. hade mycket hellre följt med adina till falun och gjort någonting vettigt istället. hade det inte varit för karin mårshagen, då hade jag redan setat i deras bil siddu!

dagens historiska:

- Elijah Wood fyller faktiskt 27 år idag,

- Lill-Babs fick 1994 Hans Majestät Konungens medalj av 8:onde ordningen för sina insatser som artist,

- 1991, Tetra Paks köp av Alfa Laval för 16 miljarder är hittills den största affären på den svenska börsen.

- 2003, Folkhälsoinstitutet vill ha rökförbud i alla barer, restauranger och cafén.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: