melinadavideit

2008-11-29
15:03:39

god dag!
idag är det en fin dag för att det snöar! himlans mysigt tycker jag!
igår tog jag en dag ledigt från skolan, och umgicks med min älskade pojkvän, du är väl allt det bästa som finns stefan :)
och en liten instickare; bara för att jag inte skriver om stefan i ett inlägg så äre ju inte så att det är någonting som har hänt va :P

haha muppunge. det är hur bra som helst mellan oss, och det blir bara bättre och bättre :) otroligt! hjärtadeeej<3

för övrigt igår så var det återigen dags för midvinterblot! roligt roligt. lite missförstånd mellan mig och adina bara när vi skulle åka upp. haha, hon skickade ett meddelande till mig som jag inte fick där det stod att hon skulle hämta mig på nääs måleri. men det fick ju inte jag, så hon ringde och sa att jag skulle gå ut och jag gjorde det nedanför mig. haha sen ringer hon i panik och frågar vart jag är och så kom vi på att det vart kommunikationsmiss :P

men showen gick otroligt bra!  publiken var jätterolig! träffade även mattias mamma och pappa. hans pappa fick en stroke när vi hade minnesceremoni för daddy så det var lite kaotiskt, såg honom nu igår då och halva hans ansikte var förlamat.. tycker så himla synd om honom.. fattar inte att det dåliga ska hända de bra människorna. men han var glad och verkade må bra =) skönt att se det ändå!!

ikväll är det dags igen.
stefan ska nog ut på krogen tror jag, hoppas han får skoj! och jag med! han ska iaf sova med mig efter.. och lukta alkohol som fan antar jag, han brukar lukta som om det bara är att stoppa ner honom i kokarn igen.

haha nej nu sitter jag och myser ner mig i soffan lite ska väl snart börja göra mig i ordning för kvällen :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: