melinadavideit

2008-11-10
18:13:36

Om jag skulle sammanfatta..
..helgen så var den som följer:

Torsdag, lediga pågrund av att miljötinget var i skolan och då fick inte vi som inte är miljömuppar vara där. BUHU. Men vi hade dock en lektion kl 13 och den var på simhallen. Simma utan att stanna i 50 minuter. Det var skönt. Sedan när min älskade MAN på 19 sommrar återvände till mora från borlänge så följde jag med till Wåååmus. Dagen där spenderades med oavbrutet spel på super nintendo donky kong 3! Grymt skoj!! Lade oss vid 22-23 någon gång.

På fredagen kommer jag inte ihåg vad vi gjord, säkert nå skitviktigt :D

På lördagen spenderade jag halva dagen med att vänta.... jag hatar att vänta, det måste nog vara det värsta som finns och det känns verkligen som om (i vissa tillfällen) att folk fullkomligt skiter i att jag sitter och spiller tid av mitt liv på att vänta på folk. Nej fyfan för att vänta! Vad tycker ni? Iallafall vid det här tillfället va det stefan som va ute på jakt så det är ju en annan sak men sen blev jag så jävla besviken när han kom hem och sa att han inte skulle vara med mig nå för att hans kompisar ville ha med honom ut. Så jag känner hur gråten kommer upp i halsen och fyfan. Då ville jag bara hem. Jag hade liksom väntat från 07-15.30.

Aja i vilket fall så skjutsade stefan hem mig, och i bilen började jag böla. Är så jävla överkänslig nu för allt iochmed att min pappa har dött så jag gråter över minsta lilla. Och jag behöver faktiskt gråta ibland. Och jag vet att jag kan göra det med honom. Det dåliga är att det kommer bara när jag har någon motgång och då känner han sig skyldig. Men det är ju inte hans fel. Visst det kändes ovärt att sitta där i våmhus hela dagen själv när jag hade kunnat vara hemma med min familj eller med någon annan ponkis.

I vilket fall så blev det snabbt bättre och vi åkte hem till mig och duschade och hade oss och sen skulle han hem och äta. Sen blev det så att stefan kom hit med sina kompisar och förfestade här. Eller ja de är ju mina kompisar också men vafan =) Vi tittade på dansbandskampen den här veckan också och LARZ KRISTERZ gick vidare igen!! Wuhuuu.



Så jag tog ett glas vin för att sympatidricka lite med vännerna och snabbt blev det mer än bara ett glas vin och groggar och helt plötsligt var vi på väg till Wasa. Och när vi kom in dit vart det rosa pantern (som för övrigt är den gooodaste!) och en del cider. Klockan 12 är min och stefans gräns för dricka för att man inte ska bli dålig, klockan halv 2 drack jag min sista cider och stefan stod med en grogg när Wasa stängde. Hahaha. Jag och kerstin for upp på donken och stefan ringde med sin gulligaste röst och ville också ha mat. När jag kom hem gick han in på toa sen ville han inte ha nån mat =( Somnade snabbt den kvällen.

Igår, söndag, stefan vaknade och mådde skit och hans tunga fastnade i gommen och lät äckligt bara. Ni känner nog igen beskrivningen ;) Vi låg i sängen till 15. Och efter maten vid 18 så var det min tur att bli kass.. Fyfan. Och det håller fortfarande i sig...jag hatar när jag blir bakis för jag brukar alltid vara det i 3 dagar om jag väl blir det.

men nu ligger jag här i sängen och vill spy.

dessutom har det varit en dålig dag. Vädret suger.. REGN! och när jag skulle till skolan så skulle jag gå till körskolan där jag trodde jag hade min cykel så jag tog min cykelkorg i handen och gick dit.. inte fan är den där när jag kommer dit.. och jag vägrade vända.. Så jag gick i spöregn till skolan med min cykelkorg i handen.. typiskt mig. Kom nu på att jag ställt den vid kompis. smart melina.. duktig idiot. Slapp dock göra en redovisning idag på samhällen. Blir väl på onsdag skulle jag tro.. då har jag även religionsprov. sist vi hade nått sånt där så skrattade cissi och hillevi ihjäl sig åt mig för mina svar. jag hade inte pluggat. tur att det inte va ett prov alltså.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: