melinadavideit

2008-10-28
12:02:38

första snöflingorna!
morgonen började med mys såklart med stefan! min lilla myskråka.
sedan skickade min kära vän carro sms och undrade vad jag gjorde. hon hade nämligen kringdata hemma hos sig som skulle installera bredband så hon va ute och gick i sin ensamhet, så hon fick komma upp hit till oss. och då kom jag på att vi har prov efter lovet så vi åkte till skolan och hämtade lite böcker. carro hade glömt sina nycklar hemma så vi åkte förbi där för att hämta dom, och då hade kringdatakillarna åkt iväg och låst. haha så carro fick inte komma in.
nåja, bitte hjälpte henne komma in i skåpet i skolan.

sen har jag och carro gått på stan en sväng och kollat lite, och när vi går där så börjar det snöa!! snart är det vinter!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: