melinadavideit

2008-10-04
23:10:57

Lördag kväll.
En helt vanlig kväll. Dock ganska ensam jämfört med vanligt.
Men kändes mycket skönt att få vara hemma och bara ha en tv-sittarkväll.
Behövdes verkligen! Har inte mått så här skitdåligt sen jag vet inte när. Världens hemskaste bakfylla.
Känns som att man ska spy varje gång man öppnar munnen, usch.

Jag och stefan somnade tillochmed mitt på dagen, hade badat och skulle bara lägga oss i sängen och mysa, och vips så sover vi i 2 timmar! Hehe, det va ett tag sen vi sov middag alltså. Har ju inte tid med det längre tydligen.

Kimberly är hos mormor och morfar så det är väldigt tyst här hemma också. Hehe ringde dom idag, dom är så söta.

Igår var jag och tina hem till agge och hade lite drinkafton - endast white russian och öl! :D haha, ni är också väldigt söta tjejer! Mysigt att sitta och prata å så. Slutade med att gomba och trapp kom och vi tog sällskap med dom ner till mora, ringde sen stefan som kom och vi skjutsade hem tinis =) då  var klockan typ kvart över 3, stackarn. Jag bara väcker honom hur som helst. Hehe, men han va glad!

När jag kom hem  och skulle lägga mig fick jag sängsnurr, och det är nog det värsta jag vet! Jag blir helt galen och kan verkligen inte lägga mig ner. Slutade med att jag gick och satte fingrarna i halsen. Det hjälpte lite, så drack jag en massa vatten. Och efter ett tag lyckades jag somna (vid 4!!). Vaknade sedan vid 10 på morgonen och va hur pigg som helst - vilket stefan verkligen inte var. Sen va det han som va pigg och jag som var trött.

Vi gick väl upp vid 12 nån gång och åt frulle, sen åkte stefan iväg och skulle ta upp båten i vallsjön och jag valde att stanna hemma och hänga lite med min mamma. Skönt att bara vara hemma och inte behöva göra något speciellt. Bara vara. Fast jag drog fram damsugaren först eftersom att vi har snickrat med min säng flertalet gånger. Haha, det är alltså tre brädor i min säng som lossnar i kanten så det ser helt livsfarligt ut, man ser det på bilden här.




alltså brädorna under sängen gör lite som dom vill, så stefan  har slagit i dom, men dom har lossnat igen, och sen i förrgår tog han med sig skruvdragaren och skruvade fast alla plankor ordentligt så vi skulle slippa få ont i ryggen för att sängen inte är som den ska, och det första jag gör när vi har ställt ner sängen igen är att jag slänger mig i sängen och KRAAAK så lossnar den igen. haha typiskt mig. Så vi fick ännu en gång hämta skruv och skruva i plankan, men nu håller den hoppas vi!

Har för övrigt tittat på stjärnor på is ikväll, ganska underhållande faktiskt, men hade större förhoppningar på att deltagarna skulle vara sämre, sådär bra kan man ju inte vara på första programmet. äh vad vet jag!

stefan är nu i rättvik och partar, hoppas han har kul. jag fick nog av sånt igår för ett tag =)
han ramlar väl in här någon gång inatt vid 4 säkert. min skruttfis !

mammen är ute och äter med beja, vet inte alls vart hon hamnar sen.
så jag är väldigt ensam för tillfället. men det är nog bra att man får vara lite själv ibland också!

fast nu tror jag nämligen att john blund har entrat min lägenhet. dags att borsta gaddarna! natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: